Ang Thong National Park

5 augustus 2018 - Ko Samui, Thailand

Hoi!!,

Gisteren een mooie tocht gemaakt. Met de bus naar de pier en daar Met een speedboot in drie kwartier naar het ang thong nationaal marine park. Dit is een beschermd gebied met 42 eilandjes. We zijn eerst gaan snorkelen vanaf de boot. Echt heel leuk om te doen, prachtige zebravissen, papagaaivissen, en nog mooie witte en heuse nemo's. Daarna met de boot naar het moedereiland. Daar kregen we lunch en zijn we gaan kayakken. Prachtig! Daarna nog naar een ander eiland waar je met trappen naar een soort lagune kon lopen, de green lagune.. Prachtig uitzicht alleen doodenge trappen. Vooral het afdalen... mam.. je zou t vreselijk hebben gevonden 😉. Ik stond later echt met schuddende knieën weer op t strand haha. Maar wel schitterend mooi hier.. heuse robinsoneilandjes met witte strandjes en palmen.

Vandaag nog lekker op.ons eigen strand.. wat ook prachtig is. Net een pedicurebehandeling gedaan op t strand.. hoe decadent niet?

Morgen ons laatste dagje strand en dan gaan we dinsdag weer met de songtaew naar de pier, de ferry naar koh samui en dan taxi naar airport surat thani.. En dan om 18 uur vliegen naar Bangkok. En dan woensdagochtend het vliegtuig weer naar huis. Dus nog wel even een reis voor de boeg!

Tot in Nederland!!! Xxxxxx

1. Pap en mam:
    5 augustus 2018
    jullie zien heel veel moois en maken veel leuke dingen mee. dat worden schitterende herinneringen. groetjes en tot ziens. goede reisdagen.