Koh Samui

1 augustus 2018 - Ko Samui, Thailand

Hoi!,

Gisteren met een binnenlandse vlucht naar Surat thani gegaan. Daar een overnachting in een luxe hotel.. waar men echter geen woord Engels sprak.. en ook buiten het hotel genoeg eettentjes maar alles in het thais. Aangezien we erg bang waren dat we hond op ons bord kregen.. even een tijdje gezocht naar iets eetbaars.. gelukkig hebben ze hier bij de 7eleven (een supermarkt ) verpakte tostis die je na het betalen in de winkel in een tosti ijzer kunt doen... dus die uitwijk mogelijkheid heb je hier altijd. Dus geen luxe diner dit keer.😀

Vanochtend met een hilarische taxichauffeur naar de pier gereden waar de ferry naar koh samui vertrok. Hij moest zelf het hardst lachen om zijn grapjes..zette nog even Nederlandse muziek op voor de meiden..en had Evi al uitgehuwelijkt aan zijn 22jarige zoon.

De ferry naar koh samui was een heerlijk tochtje.  Anderhalf uur met prachtig uitzicht op de eilanden. Daarna nog weer een bustochtje en om twee uur aangekomen in het hotel. Mooi hotel pal aan het prachtige strand. Jammer genoeg vanmiddag weer een flinke tropische bui.. maar na een uurtje droog en daarna heerlijk op t strand gelopen en gezwommen. En Evi is naar een sportschool geweest.. werd erg onrustig dat ze niet kon bewegen en sporten dus hier eentje gevonden waar ze deze week af en toe heen kan.

Zo.. nu heerlijk op ons terras,  het is 19 uur en al donker en we gaan zo eten.

Liefs van ons xxxx

1. Pap en mam:
    1 augustus 2018
    In dit hotel niet bang voor een dogmeal? Ziet er allemaal weer harstikke mooi uit. Fijn dat jullie daar wat kunnen sporten. Veel plezier en wat rust. groetjes.
  2. Det:
    1 augustus 2018
    Haha.. dat is niet te hopen nee. Maar in dit hotel niet echt een restaurant .. dus we eten elke avond weer ergens anders. En gemiddeld kun je hier voor 10 a 15 euro met zijn vieren goed eten in een restaurantje inclusief drankjes. En op foodmarkets eet je nog veel goedkoper.