Koh samui nogsteeds

3 augustus 2018 - Ko Samui, Thailand

Zon..zee..strand. dat was het zo'n beetje deze twee dagen😉

En wat zijn we blij met de zon. Het is dan ook gelijk snoeiheet en zijn allemaal ondanks het vele insmeren wel ergens verbrand.

We moeten helemaal omschakelen naar ineens niks doen. Daarom toch nog maar over het strand naar de grandma en grandpa rocks gelopen over het strand. Deze rotsen in zee zijn vernoemd naar de geslachtsdelen.. de piemel van opa en borsten van oma... haha.  Ik heb het niet heel duidelijk op de foto.. vanaf t uitkijkpunt kun je dat nog beter zien maar daar hadden we nou net geen puf meer voor.

Gisterenavond heerlijk op het strand gegeten En vanmiddag zijn we naar een vissersdorpje geweest en daar gegeten en geslenterd.

Morgen gaan we met een speedboot naar het angh ton nationaal park. Dat ligt in zee.. zijn kleine eilanden en daar gaan we snorkelen,  kajakken en nog een green lagune meer bekijken. Dus daar hebben we veel zin in!

Hoop dat het met jullie ook goed gaat allemaal!?

1. Pap en mam:
    4 augustus 2018
    Jullie vervelen je nog niet begrijp ik. Ook daar is dus nog veel te zien. Het is hier ook heet en het gaat zo zijn gangetje. Rustig aan. Groetjes en veel plezier nog.