Naam:
Foto’s:
126
Video’s:

Over ons

Leuk dat je met ons meeleeft, meeleest en kijkt!

We hopen weer een mooie reis te gaan maken, en een hoop te gaan beleven! En natuurlijk hopen we weer leuke en mooie plaatjes te schieten, gaat vast lukken in dit bijzondere land.

Over onze reis

We vliegen via Bangkok naar Hanoi. Dan zijn we wel even gaar denk ik.. We blijven dan een paar dagen in Hanoi, vervolgen onze reis iets noordelijk naar Catba, daar gaan we naar de kust om mooie krijtsteenrotsen te zien, een populaire bezienswaardigheid in Vietnam. Daarom nemen wij de iets rustigere versie, die minder toeristisch is maar volgens de boeken net zo mooi. Van daar uit gaan we met bus of iets dergelijks het binnenland in naar de regio Tam Coc, waar we verblijven in een heel leuk hutje op palen aan het water. We zijn benieuwd. Vandaar uit is het plan om met de nachttrein zuidelijker te reizen richting Danang- Hoi-an, daar willen we vooral fietsen en wat tempels bezoeken. Vanuit Hoi-an nemen we een binnenlandse vlucht naar de Mekong-delta in het zuiden van Vietnam. Dit is een enorm rivieren gebied, waar we ook veel gaan fietsen en naar een drijvende markt willen gaan. Dan met bus/boot etc naar het tropische eiland Phu Quoc, waar we nog de laatste 4 dagen op het strand gaan liggen niksen. Dus dat een beetje in vogelvlucht. We hebben er zin in!!!

Bezochte landen

Wij hebben 4 landen (2%) bezocht:

Nederland, Sri Lanka, Thailand, Verenigde Arabische Emiraten.