Terugreis

7 augustus 2018 - Bangkok, Thailand

Het zit er bijna op... Vanochtend om half elf met de taxi naar de pier.. Daar gelukkig nog even tijd voor een bakkie koffie. Daar kun je dan stokjes kopen en daar geld opplakken voor een goede overtocht. Die emmer zetten ze dan op de boot en dat geld is voor de weergoden denk ik😊 zie foto..

Toen op de ferry van 12 uur richting suratthani.  Overtocht van anderhalf uur.. en het waaide best hard dus hogere golven... Evi en ik zagen lichtgroen.  We hadden toch moeten doneren denk ik...🙄

Daarna anderhalf uur met de bus naar het vliegtuig.. Daar wachten tot ons vliegtuig vertrok. Toen kregen we een geel parapluutje voor drie meter naar het vliegtuig .. omdat t spetterde. Haha. Ook zie foto

Na een uurtje vliegen ook nog een uurtje taxi.. want Bangkok is megagroot en het verkeer stond vast.. Dus nu het laatste nachtje Bangkok en dan morgenochtend om 10.00 vertrekken met t vliegtuig en om 20 uur Nederlandse tijd aankomen. Klinkt relaxed maar is even goed voor ons 6,5uur naar Dubai.. anderhalf uur overstap en dan 6,5 uur naar schiphol. Maarja.. je moet er iets voor over hebben 😉

Dit dus t laatste reisblogje.. want als ik het in alkmaar blijf doen worden jullie me wel zat denk!

Bedankt voor t meelezen, meeleven en alle lieve leuke en grappige reacties!! Xxx van ons allemaal