Fietsen in Bangkok!

19 juli 2018 - Bangkok, Thailand

We zijn in Bangkok! We hebben een klein grappig guesthouse waar we overnachten in een 4 persoonskamertje.. inclusief ontbijt..maar of je wel zelf wil afwassen haha.

Vanochtend vertrokken naar Ko van Kesseltours,  waar vanuit we een fietstocht hebben gedaan. Wat een geweldige dag! Echt 1 van de leukste dingen die we ooit hebben  gedaan. Vanaf half 1 s middags op de fiets met een groepje.. reisleidster voor en achteraan en als een slang achter elkaar aan dwars door Bangkok... chinatown.. door smalle steegjes straatjes dwars door marktjes net niet over Thaise tenen heen. En ook door drukke straten maar dan gaat de reisleidster  midden op de weg staan.. zwaait met haar gele petje en een brede glimlach en het hele verkeer stopt voor de hele stoet. Daarna met de fietsen op een longtailboot.. En na een stuk  hard varen er weer af.. En dan ineens in een heel ander stuk Bangkok. Tussen palmbomen..bananenbomen mango bomen en overal huisjes op palen. Daar ergens heerlijk geluncht. Alles stond al klaar. Daarna weer op de fiets, nog langs een prachtige tempel met een immens grote boedha.  Al met al waren we half zeven pas weer terug van de fietstocht. Echt geweldig leuk!   Meiden vonden het ook mooi. En ook wel indrukwekkend.. de armoede en alles wat je om je heen ziet. Zo nog even wat drinken op Koa san road en dan t laatste nachtje hier. Morgen met de trein naar ayuthaya...

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Ria:
    19 juli 2018
    Wat geweldig. wat mooi . HEERLIJK OM JULLIE ZO TE KUNNEN VOLGEN.
    HIER ALLES OKE.
    bEN HEEL BLIJ DAT JULLIE ZO KUNNEN GENIETEN. TOT MORGEN.
    OME FER IS HIER VANDAAG, WEL GEZELLIG. DOEG LIEFS MA
  2. Pap en mam:
    20 juli 2018
    Gisteren gereageerd. Weet niet of die aangekomen is. Daarom weer een poging.Wat ziet dat er geweldig uit en wat een leuke dingen beleven jullie. Veel plezier de komende dagen.
    Liefs en groetjes.
  3. Det:
    20 juli 2018
    Ja hoor was aangekomen via de app.
    We hebben niet overal wifi. Bij jullie ook.alles goed?
  4. Pap en mam:
    20 juli 2018
    Ja hoor, gaat erg warm worden, dus weinig doen.
  5. Det:
    20 juli 2018
    Rustig aan dus. Hier ook erg warm. Wel bewolkt maar dat is wel lekker. Is al heet genoeg. We gaan zo naar een avondmarkt en daar wat eten. Xxx