Jarig in Chiang Mai

23 juli 2018 - Chiang Mai, Thailand

Hoi allemaal!,

Gisteren op mijn verjaardag aangekomen met de nachttrein in Chiang mai. Nachttrein was mooi, bedjes al opgemaakt. Alleen erg sneu, Evi voelde zich al niet zo lekker en heeft de nacht gespookt en overgegeven..  vvolgende ochtend gelukkig iets beter.. Een leuk ontbijttentje opgezocht.. waar ik eerst buiten moest blijven staan... Meiden hadden mooi tafeltje met allemaal kaarten uit Nederland. Zo lief! En ik kreeg een stuk wortel taart (flee flom the house). Daarna een rustig dagje.. Evi nog haar bed in gedoken. Ondertussen wij even een wasje naar de laundry service gebracht.. zie foto haha

Savonds naar een nachtmarkt gegaan..met allemaal ambachtelijke spullen. Erg leuk. Daarna lekker een verjaardagdiner gegeten.

Vanochtend zijn Menno en ik samen met een soort open taxi naar wat phrathat doi suthep gegaan.. een tempel op een berg met uitzicht over chiangmai. Echt prachtig.  Zie ook foto's...

Meiden hadden uitgeslapen,  fietsen gehuurd en zijn gaan fietsen en hebben in winkeltjes gesnuffeld.. waren nu al tempelmoe. 😉 .. Daarbij een flinke tropische bui opgelopen☔

Straks komt onze gids Kalu die ons morgen meeneemt op de jungletrekking alvast wat voorlichting geven. Vind t wel spannend hoor. Morgen en overmorgen dus geen bereik... lastig in de jungle 😊,

Dikke knuffels van ons xxxxx