Pai

26 juli 2018 - Tambon Mae Hi, Thailand

Hoi!,

We hebben de 762 bochten in de weg naar Pai doorstaan zonder over te geven...  Okee.. Evi en ik dan wel gewapend met reistabletjes en polsbandjes.. maar zowaar genoten van de prachtige rit. Vanochtend eerst even een zoektocht naar de juiste bus op een groot chaotisch busstation. En aan de Thai kun je het vragen maar die zijn altijd beleefd en willen niet zeggen dat ze t soms niet weten dus sturen ze je gewoon lukraak een kant op. Bagage werd boven op het dak van het busje gebonden...

En wat is het hier leuk. Een geweldige relaxte backpackersfeer in Pai. Leuke straatjes, prachtige winkeltjes, kleiner en veel rustiger dan in Chiang Mai. Ons hotel heet countryside Pai en ligt 7 minuutjes lopen uit t centrum.. En dan ben je dus meteen op het platteland. Alhoewel niet plat.. tussen de rijstvelden met uitzicht op de bergen. Schitterend. We hebben een soort hutje met rieten dak met buitenom een trapje naar het dakterras. (Waar ik nu aan t schrijven ben in t pikkedonker.. het is hier 21.00 uur). Meiden hebben ook hun eigen hutje. Hier blijven we de komende vier nachten. Er is hier weer zat moois te doen en zien.

Net heerlijk gegeten.. Meiden helemaal happy want er zitten hier allerlei veganistische eettentjes.. helaas voor Menno😊..

Nou ik hoop met jullie ook alles goed.. dikke knuffel van ons xxx zie foto's